Skutki ustawy przeciwko wczesnemu po porodzie wyładowaniu noworodków, zdarzeń niepożądanych i wydatków HMO ad

Program obejmował zwiększone przygotowanie prenatalne i identyfikację czynników ryzyka społecznego, szczegółowe kryteria kliniczne dotyczące wypisu, wizytę domową u pielęgniarki w ciągu 48 godzin po wypisaniu ze szpitala oraz zwiększoną pomoc z laktacją. Wcześniej jedna noc z wizytą domową i 16 godzinami usług dla matek była oferowana kobietom, które zgłosiły się na ochotnika do zwolnienia przed porodem. Massachusetts uchwaliło ustawę ustanawiającą minimalny pobyt w szpitalu na 48 godzin po porodzie z pochwy, ze skutkiem na luty 1996 r., Co spowodowało zatrzymanie programu ROLOS po 15 miesiącach. Zgodnie z tym ustawodawstwem wcześniejsze zwolnienie było dozwolone, jeśli matka wyraziła zgodę i zaoferowano wizytę domową u lekarza. Federalne prawo minimalne, które weszło w życie w styczniu 1998 r., Nie zmieniło środowiska politycznego dla naszej populacji studyjnej.
Próbka do badań
Zebraliśmy dane dotyczące urodzeń w okresie od października 1990 r. Do marca 1998 r. W przypadku kobiet, które otrzymały HPHC-HVMA; okres ten obejmował cztery lata przed rozpoczęciem programu ROLOS i dwa lata po wejściu w życie ustawodawstwa stanowego. Łącznie 33344 matki zostały zidentyfikowane przez kody roszczeń specyficzne dla porodu, a 30 228 noworodków zostało zidentyfikowanych przez kody neonatalnych rejestrów medycznych w ciągu 60 dni po porodzie. Aby zostać uwzględnionym, niemowlęta musiały mieć ubezpieczenie HPHC przez co najmniej 45 z pierwszych 60 dni życia i co najmniej jedno udokumentowane spotkanie medyczne w ciągu pierwszych 7 dni (95,5 procent noworodków). Dopasowana para matka-dziecko, w której oboje mieli ubezpieczenie HPHC i otrzymała opiekę medyczną w HVMA, była podstawową jednostką analizy (92,3% noworodków). Wykluczyliśmy 23,6 procent dostaw obejmujących cięcia cesarskie (20,0 procent), po których nastąpił pobyt dłuższy niż cztery noce (0,3 procent) lub następowały nierówne pobyty matki i dziecka (3,2 procent). Na takie klinicznie złożone przypadki nie miały wpływu zasady dotyczące długości pobytu. W badaniu pozostało 20366 par lub średnio 679 urodzeń na kwartał w ciągu 30 kwartałów badania.
Źródła i miary danych
Zdefiniowaliśmy długość pobytu jako różnicę w dniach między datą dostawy a datą udzielenia. Krótkie pobyty zostały zdefiniowane jako pobyty obejmujące mniej niż dwie noce w szpitalu. Dane o wizytach domowych przeprowadzanych przez zewnętrzne agencje pielęgniarskie, wizyty w oddziałach ratunkowych i readmisji w szpitalu uzyskano z roszczeń o zwrot kosztów.
System automatycznych dokumentacji medycznych HVMA podał szczegółowe informacje o wszystkich spotkaniach z pacjentami, w tym 22 wizytach domowych pielęgniarek. W tym systemie wizyty w ośrodkach zdrowia zostały zakodowane jako nieurodzajne (w dni powszednie i zazwyczaj w rutynowej opiece profilaktycznej) lub pilne (w tym niektóre wizyty w dni powszednie oraz wszystkie wizyty wieczorne lub weekendowe, zwykle w przypadku nagłej opieki). Zbadaliśmy wykorzystanie w ciągu pierwszych 10 dni po urodzeniu, w okresie, który prawdopodobnie obejmuje zdarzenia niepożądane związane z długością hospitalizacji z powodu porodu, ale prawdopodobnie nie będzie obejmować standardowego badania klinicznego noworodka w wieku dwóch tygodni. Określiliśmy również miarę przestrzegania zaleceń opartych na dowodach2,8-11, że noworodki przechodzą badanie kliniczne trzeciego lub czwartego dnia po urodzeniu.
Uzyskaliśmy dane o opłatach za hospitalizacje i usługi domowe z tytułu roszczeń dostawców
[patrz też: lekarz od tarczycy, opinia do sądu o dziecku przedszkolnym chomikuj, okres oczekiwania na sanatorium ]
[hasła pokrewne: definicja zdrowia wg who, przygotowanie do badania pet, olx dęblin ]